"לא נראה שינוי משמעותי מבחינת יחס צרפת לסכסוך הישראלי פלסטיני"

    עמית דניאל No Comments on "לא נראה שינוי משמעותי מבחינת יחס צרפת לסכסוך הישראלי פלסטיני"

    בריאיון מצרפת, מספרת שגרירת ישראל על התחושות עם נצחונו של עמנואל מקרון לנשיא צרפת ועל יחסו לישראל "הוא מעריץ את התפתחות הטכנולוגיה בישראל"

    נשיא צרפת, עמנואל מקרון צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    21:56
    05.05.24
    צבי טסלר No Comments on אזהרה למשקיעים בבסדנו: רשות ניירות ערך בהודעה חריגה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "תוצאות הבחירות לא הפתיעו אותנו מפני שהסקרים הראו בשבוע האחרון פער של עשרות אחוזים" אומרת שגרירת ישראל בצרפת, עליזה בן נון בריאיון ל"הפוך על הפוך" עם הרב משה בן לולו "מבחינת היכרותנו אתו עוד כשהיה שר כלכלה בממשלתו של פרנסואה הולנד, במסגרת התפקיד הוא ביקר בארץ והתרשם מאד. הוא ה=מעריץ את ישראל בכל הקשור לחדשנות".

    השגרירה מזכירה כי דעתו נגד החרם על ישראל כדוגמת ה-BDS, ידועה "הוא דיבר נגד החרם על ישראל. מהבחינות האלה הוא ידיד של ישראל בנושאים המדיניים שם אני חושבת שנראה המשכיות בכל הקשור לסכסוך הישראלי פלסטיני. לא נראה שינוי משמעותי".

    לדברי בן נון, יש להמתין בכדי לדעת במפורט את מדיניותו של מקרון "האמת היא שצריך לחכות ולראות איך יתפתחו הדברים. מישהו חשב שתוך שנה הוא יהיה נשיא? אף אחד. שום צרפתי לא העלה על דעתו שמי שהקים תנועה יש מאין אחרי פרישה ממפלגה והודיע על נשיאות רק באוקטובר יתיישב באליזה בימים הקרובים. עצם זה שהוא עשה את זה מראה שיש יכולות. זה גם היה קשור למפלגות אחרות ואוויריה ציבורית מאד בעייתית בגלל המצב שצרפת נתונה בו. אבל אי אפשר לקחת ממנו את ההישג הענק הזה שבגיל 39 הוא מתיישב באליזה כנשיא".

    "חשוב לראות מי יהיו היועצים שלו מאד חשוב לראות איך הוא יעשה קואליציה. כל הנתונים הללו יראו לנו לאן צרפת הולכת. אם כי" שבה ומדגישה השגרירה "בכל הקשור לחרם על ישראל, דעתו לא שנויה במחלוקת".



    0 תגובות